Kırşehir Emniyeti’nden Muharrem Ayında Aşure İkramı
Kırşehir İl Emniyet Müdürlüğü, muharrem ayı dolayısıyla şehit aileleri, çalışan ve emekli emniyet mensuplarına aşure ikramı düzenledi. Müdür Mesut Görücü, etkinlikte kardeşlik ve dayanışma vurgusu yaptı.