Bakan Kurum: COP31'de tecrübelerimizi paylaşacağız
COP31 Başkanı Murat Kurum, Londra İklim Eylemi Haftası'nda yaptığı konuşmada, Türkiye'nin şehircilik, afet yönetimi, yenilenebilir enerji ve Sıfır Atık gibi alanlardaki tecrübelerini COP31'e taşıyacaklarını belirtti. Ayrıca, 2035'e kadar nihai enerji tüketiminin yüzde 35'inin elektrikle karşılanması hedefini açıkladı.